Trening Piłkarski on

Poprzedni temat «» Następny temat


Mleko
Autor Wiadomość
Papa 



Zaproszone osoby: 5
Pomógł: 61 razy
Posty: 901
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-04-22, 17:31   

Hmm. Ja pije mleko bo ma dużo wapnia,ale osłabia organizm :?:
"Pod koniec listopada, gdy polskie autorytety medyczne ubolewały na konferencji, że Polacy spożywają za mało mleka, Skandynawowie ogłosili, że... poczciwa krasula może przyczynić się do śmierci wielu kobiet! - Picie więcej niż jednej szklanki mleka dziennie podwaja ryzyko zachorowania na raka jajników - stwierdzili badacze. Swoje rewelacje opublikowali w "American Journal of Clinical Nutrition".

Sprawa wygląda poważnie: wnioski uczeni sformułowali bowiem po 13 latach badań, którym poddali aż 61 tys. kobiet w wieku od 38 do 76 lat. Ich zdaniem rakotwórcze są tłuszcze zawarte w mleku oraz laktoza, tj. cukier mleczny.

Co na to polscy specjaliści? Zachowują dystans. - Tłuszcz zwierzęcy jest rakotwórczy, jeśli spożywa się go w dużych ilościach, a w mleku jest go mało - mówi prof. Jacek Jassem, onkolog z Akademii Medycznej w Gdańsku. - A o kancerogennych właściwościach laktozy pierwszy raz słyszę.

O tym, że mleko jest bardzo zdrowe, przekonani są także naukowcy z Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie, Zakładu Żywienia Człowieka Warszawskiej Akademii Medycznej i specjaliści z SGGW."

Źródło:wiadomości.gazeta.pl

Sam już nie wiem co myśleć.
_________________
"3/4 życia spędziłem na treningach, resztę zmarnowałem"
"Gdy ty nie ćwiczysz, ktoś inny trenuje aby skopać Ci dupę"
"Nie ważne jak mocno bijesz, ale jak dużo jesteś w stanie znieść...i nadal iść do przodu."
 
 
     
Mess10



Klub: :( obecnie brak
Wiek: 15
Posty: 3
Wysłany: 2011-03-22, 22:09   

ee tam.. Ja się tymi danymi nie przejmuję i piję mleko:D sądzę , żę pomaga.
 
     
szymon27 



Klub: Poszukuję ;P
Pomógł: 35 razy
Wiek: 15
Posty: 743
Skąd: Kępno
Wysłany: 2011-03-22, 22:13   

nie odświeżaj takich tematów
 
 
     
kamilcfc



Wiek: 14
Posty: 47
Wysłany: 2011-03-30, 14:21   

Codziennie piję mleko 3,2 %.
 
     
mercurial. 



Pomógł: 43 razy
Posty: 819
Wysłany: 2011-03-30, 14:25   

kamilfc picie mleka przez dzieci jest jak najbardziej wskazane. Dorośli jednak nie powinni pić mleka, gdyż w jakiś sposób działa niekorzystnie na organizm, który nie jest przystosowany do jego spożywania.
 
     
andres 



Pozycja: Pomocnik
Zaproszone osoby: 3
Pomógł: 76 razy
Wiek: 15
Posty: 817
Wysłany: 2011-03-30, 14:27   

Jasne, że dobrze iż pije, ale moim zdaniem trochę przesada z 3,2%. Ja również dużo piję mleka, ale zdecydowanie lepiej dla, w szczególności młodego, organizmu pić mleko z mniejszą ilością tłuszczu, np. 2,0%.
 
     
Roziu1910 



Klub: MSPN Radomiak 1910
Pomógł: 16 razy
Wiek: 16
Posty: 642
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-03-30, 14:44   

Tak jak większość, tak i ja 2%
 
 
     
danek 



Klub: brak
Pozycja: Pomocnik
Pomógł: 1 raz
Wiek: 15
Posty: 125
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-03-30, 18:41   

Staram się pić szklankę dziennie.Raz więcej raz wgl,różnie to bywa.
_________________
"I drobnostek nie należy lekceważyć, bo one są podstawą doskonałości, a doskonałość nie jest drobnostką."
 
 
     
stokie 



Pomógł: 30 razy
Posty: 1276
Wysłany: 2011-03-30, 22:15   

Od czasu do czasu picie mleka dorosłym na pewno nie zaszkodzi. Obecnie żywność i tak nie jest zbyt zdrowa a opinii na temat mleka są setki.
_________________
Piłka nożna
 
 
     
mksbp98 



Klub: TOP-54
Pozycja: Pomocnik
Pomógł: 22 razy
Wiek: 14
Posty: 853
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-03-30, 22:58   

Pani w szkole mówi żeby pić samo mleko, bez żadnego kakao ponieważ to są chemikalia, najlepiej pić mleko 2,0 albo 1,5 ponieważ 0,5 nie ma smaku mleka, które jest przydatne dla organizmu w procesie dojrzewania, codziennie rano piłę szklankę ciepłego mleka...
_________________
Hala Madrid!


"Ludzie kochają mnie obrażać, a ja kocham tą nienawiśc w ich oczach" ~ Cristiano Ronaldo.
 
 
     
Karolio 



Wiek: 15
Posty: 88
Skąd: Kielce
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-04-02, 20:20   

powiem tak,sam miałem ostatnio problemy z żołądkiem i prawie doszlo do gastroskopii,ale skonczylo sie na diecie 1 serek dziennie i wykluczyc mleko bo to zle dziala na zołądek
 
     
Joker 



Klub: Orkan Lelice
Wiek: 16
Posty: 5
Skąd: Lelice
Wysłany: 2011-04-11, 16:15   

Mam pytanie. Czy picie dużej ilości kakao też ma jakieś plusy? W końcu to mieszanka z mlekiem...
 
     
Buniek 



Klub: Miedż Legnica
Wiek: 12
Posty: 1
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-04-11, 17:45   

Czy jedzenie płatków kukurydzianych rano osłabia organizm czy nie, bo piszą tak i tak
 
     
Jarrek7 



Klub: MKS
Posty: 74
Wysłany: 2011-04-11, 18:21   

Co ma niby oslabiac ? skoro mleko zawiera duzo wapnia a płatki maja duzo witamin ? Pomyśleć troche...
 
     
Karolio 



Wiek: 15
Posty: 88
Skąd: Kielce
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-04-12, 08:34   

tak jarrek ale te mleko ze wsi a nie z miasta ze wsi masz prosto od krowy a sklepowe jest ochydne ile tam konserwantow 5 razy wiecej niz mleka
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Stworzył: PatrykSpec || Zmodyfikował: DariniO

pilka nozna

pilka nozna siatkowka ePilka.pl - polska piłka za
granicą Pilkarze.net Serwis Pilkarski Chealsea piłka nożna
Na naszym forum znajdziesz : | Trening piłkarski | Trenuj | Trening piłki nożnej | Piłka | Piłka młodziezowa | Ćwiczenia piłkarskie | Tricki | Rzuty karne | Porady piłkarskie | Trening | Piłka nożna | Soccer coaching | Trener | | Rzuty wolne | Forum piłkarskie | Porady piłka nożna |





Wszelkie Prawa Zastrzeżone, kopiowanie bez zgody autora zabronione!

Strona Głowna | Pomoc | Kontakt